2020. jan 04.

Autizmusért gyúrók

írta: Márti+Robi
Autizmusért gyúrók

 

testepito_autizmus_5.jpgJocelyn Meyer

"Számomra az emberekkel való kapcsolatteremtés egy igazi küzdelem. Nehezen olvasom az érzelmeiket, a társas szituációikat. Évekig jártam terápiákra. Félelemben éltem, és utáltam azt a személyt, aki voltam. 23 évesen diagnosztizáltak autizmussal. Ekkor kattant be valami.

Gyógypedagógia asszisztensként dolgozom hozzám hasonló gyerekekkel. Nem csak arra tanítom őket, hogyan fókuszáljanak és maradjanak motiváltak, hanem hogy milyen lenyűgöző, tehetséges és ösztönzőek lehetünk.

Abban az évben vettem a bátorságom, hogy megvalósítsam az álmomat: testépítő legyek."

testepito_autizmus_2.jpgVictor Martinez

Öt gyermeke közül kettő autista. A testépítéssel szerzett hírnevével hívja fel a társadalom figyelmét az autizmus jobb megértésére.

testepito_autizmus_1.jpgJoss

Joss is a spektrumon van. A fotózás kedvéért állt modellt maxellisnek.

testepito_autizmus_3.JPGCrystal Rapoza

Crystal egy autista anya autista lánya. Hegymászó oktatóként és fitness trénerként elsősorban autizmussal élőkkel foglalkozik.

testepito_autizmus_4.jpgAmy Newall

Azt állítja, hogy a testépítés segít fia autizmusával megbírkózni. Megengedheti-e magának egy anya, hogy a gyermekneveléssel járó stressz kicsinálja? Terápiás stresszoldásra használja az edzőtermi súlyokat.

„Amikor lemegyek, beteszem a fülhallgatót, kikapcsolok mindent magam körül. És amikor végzek az edzéssel, tízszer jobban érzem magam."

 

Forrás: 1., 2., 3., 4., 5.

Szólj hozzá

Sport Modell