2020. ápr 01.

Mostanában nehéz állandóan otthon lenni az autista gyerekeknek

írta: Márti+Robi
Mostanában nehéz állandóan otthon lenni az autista gyerekeknek

Három hete zárva vannak az ovik és a sulik. Ez a fajta zártság minden gyereknek bizonytalanságot, feszültséget okoz. Pláne az autizmussal élő gyerkőcöknek.

Ezen érzések szemléltetésére állították össze a francia kollégák ezt a képsorozatot a spanyol kollégák képrendszeréből.

koronavirus_autizmus_11.jpg

Mostanában nehéz állandóan otthon lenni.

koronavirus_autizmus_1.jpg

Úgy érzem, hogy valamikor

koronavirus_autizmus_2.jpg

bosszús vagyok.

koronavirus_autizmus_3.jpg

szomorú vagyok.

koronavirus_autizmus_4.jpg

nyomott vagyok.

koronavirus_autizmus_5.jpg

unatkozom.

koronavirus_autizmus_6.jpg

félek.

koronavirus_autizmus_7.jpg

túl sok a zaj.

koronavirus_autizmus_8.jpg

fáradt vagyok.

koronavirus_autizmus_9.jpg

mérges vagyok.

koronavirus_autizmus_10.jpg

nem értem.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

koronavirus_autizmus_12.jpg

Szeretnék

koronavirus_autizmus_14.jpg

mozogni.

koronavirus_autizmus_15.jpg

szabadba menni.

koronavirus_autizmus_16.jpg

telefonálni.

koronavirus_autizmus_17.jpg

ölelést és ölelni.

koronavirus_autizmus_18.jpg

nyugalmat.

koronavirus_autizmus_19.jpg

csinálni valamit.

koronavirus_autizmus_20.jpg

egyedül lenni.

koronavirus_autizmus_22.jpg

beszélgetni valakivel.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

koronavirus_autizmus_13.jpg

Szükségem van

koronavirus_autizmus_21.jpg

vigasztalásra.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

koronavirus_autizmus.jpg

Forrás 

Szólj hozzá

Csokimúzeum Koronavírus