2017. már 01.

Az autista pár randi oldalon találta meg a szerelmet

írta: Márti+Robi
Az autista pár randi oldalon találta meg a szerelmet

Nico és Latoya állandóan feszengtek másokkal való beszélgetések során. Már attól kiborultak, hogy egy másik ember közelében kellett lenniük. Ily módon esélyük sem volt eljutni az első randiig.

dmvidpics-2017-02-26-at-13-29-33.jpg

Közös dolog hozta össze őket: mindketten autisták. Nico 19, Latoya 23 éves. Aspergeresek.

Először 2015 decemberében Nico küldött bemutatkozós üzenetet Latoyanak egy online párkereső oldalon. Ezt hamarosan személyes találkozás követte. Életük első igazi nagybetűs Randija. És attól kezdve elválaszthatatlanok. Szerelem volt első látásra.

Az első randi benyomásai:

Nico: Őszintén szólva, amikor először találkoztam Latoyaval, olyan hevesen vert a szívem, hogy majd kiugrott. Azt gondoltam, hogy ő a leggyönyörűbb nő, akit életemben láttam, olyan csodálatosan néz ki. A szemüvege visszatükrözte a holdfényt, mint egy diszkógömb, neki volt a legszebb mosolya, az arca oly rózsás.

Latoya: Emberek előtt csókoltam meg az arcát, de nem a száját.

Nico: Adtam és kaptam csókot az arcomra, de Latoya előtt a számra soha.

dmvidpics-2017-02-26-at-13-30-02.jpg

Korábban egyikőjük sem csókolt szájon senkit.

Latoya műszaki főiskolás Floridában. Számára kényelmetlen másokkal társalogni, a szemekbe nézni. Tudja és érzi, hogy nem értik meg az állapotát. De Nicoval más a helyzet.

Latoya: Vele könnyen beszélek. Értem, tudom, hogy min ment keresztül, mert én is hasonlóakat éltem át.

dmvidpics-2017-02-26-at-13-30-38.jpg

Nico: Latoya segít nekem az érzelmi hullámvölgyeimet kezelni. Őszintén nem tudom, hogyan érdemeltem ki egy ilyen csodálatos nőt, mint Latoya.

Szólj hozzá

Párkapcsolat