2016. dec 13.

A tűzoltók éneklése nyugtatta meg az autista kislányt a szörnyű baleset után

írta: Márti+Robi
A tűzoltók éneklése nyugtatta meg az autista kislányt a szörnyű baleset után

Október 25-e reggelén Summer Ginn (anyuka) már nagy késésben volt, amikor kislányát a bölcsibe vitte. Sietnie kellett, ezért nagyon gyorsan hajtott. Hirtelen elvesztette az uralmát a kocsija felett, keresztbe átvágott két sávon, majd százzal becsapódott egy hatalmas fába.

mother_thanks_firefighter_who_sang_to_her_daughter_with_autism_after_horrific_crash_20161116163541937_6612815_ver1_0_640_360.jpg

Summer Ginn és 2 éves autista kislánya, Realyn

Anyuka:  Azt mondták, hogy letaroltam négy fát és egy postaládát. Nem emlékszem pontosan, hogyan mentem le az útról. Hallottam a kislányom sírását, szóval tudtam, hogy életben van. Ezen kívül semmit.

A két éves kislánya autista. Rögtön emiatt kezdett el aggódni. Jól tudta, hogy kislánya nem tudja majd elmondani mi fáj neki. A következő amire emlékezett, hogy a mentősök kihúzták a kocsijából és hordágyra tették. Egy mély vágás volt a nyakán, kb. 6,5 cm hosszú, amiből ömlött a vér.

Anyuka. Ez nem számított. Egyetlen dolog volt fontos, Raelyn.

Viszont azt is tudta, hogy lánya szörnyen megijedhetett. És mivel ő maga nem tudott csinálni semmit, megkérte a tűzoltót, aki fogta a lányát, hogy énekelje neki a „A busz kerekei körbe-körbe mennek” (Wheels On the Bus) című dalt.

brian_gregory_20161116165207173_6612882_ver1_0_640_360.jpg

Habozás nélkül Caleb Rumbaugh tűzoltó (jobbra) és társa, Brian Gregory rákezdett.

Adjanak nyugtatót a lányomnak! - kérte az anyuka. (Nem az éneklés miatt.) De semmilyen gyógyszerre nem volt szükség. A két tűzoltó mellett a kislány képes volt nyugodtan lélegezni.

Anyuka: Az angyalok néztek fentről minket, és biztosak voltak benne, hogy mi rendben vagyunk. Ők ketten voltak a testet öltött angyalaink, akiket a baleset miatt küldtek.

A baleset után Cory, Rumbaugh tűzoltó felesége felkereste az anyukát.

Cory: A férjem otthon ritkán beszél a munkájáról, de aznap megosztotta velem a történteket. Énekeltem egy kislánynak – mondta. Feszülten hallgattam, mert tudtam, hogy mélyen megérintette az eset.

Az anyuka megköszönte a segítséget: Sokkal többet tettetek aznap, mint amire ki vagytok képezve. Nektek az autóbalesetünk csak egy volt a sok közül. De én soha nem felejtem el, amit értünk tettetek.

 

Forrás: Kimberly Richardson WSBTV.com

Szólj hozzá

Tűzoltó