2019. már 02.

Női mellek sokkolták le az Aspergeres férfit

írta: Márti+Robi
Női mellek sokkolták le az Aspergeres férfit

Egy huszonkilenc éves nő tizenhat hónapot kapott azért, mert az utcán lesokkolt egy vele beszélgető Aspergeres férfit (+ az eszköz birtoklásáért).

baker.jpg

A negyvenkét éves férfival a könyvtárba menet történt az incidens. A bíróságnak elmondta, hogy az Asperger-szindrómája miatt túlságosan közel állhat meg a beszélgető partneréhez és mereven bámulhat rá.

„Nem álltam közel hozzá. Az Asperger-szindrómámról beszéltem neki. A következő dolog, amiről még tudtam, hogy lesokkolt. Megrémültem. Elfutottam és hívtam a rendőrséget.

A nő önvédelem céljából tartotta magánál az elektromos sokkolót, mivel gyakran sétáltatja a kutyáját késő éjszaka.

„Azt akartam, hogy lépjen hátrébb, ne legyen olyan közel. Többször kértem, hogy lépjen vissza.

Hosszan bámulta a melleimet. Aztán az oldalába nyomtam a sokkolót és mondtam, hogy menj a közelemből.

Sírva rohantam a barátomhoz: Ó Istenem, mit tettem?”

A nő az ügyésznek tagadta, hogy tudott volna a férfi állapotából adódó tünetről, miszerint az túl közel állhat meg az emberekhez. Azonban az ügyész szerint, az új játékát akarta kipróbálni a sebezhető férfin.

Az autista férfi a nőt a barátjának gondolta, és hogy jól kijön vele. Úgy hitte, hogy jól kijön azzal a csoporttal, ahová a nő és annak barátja is tartozott. Úgy vélte, hogy személyes társalgást folytatnak. Nem akarta, hogy kényelmetlenné váljon a szituáció.

A nő ügyvédje elmondta, hogy védence bipoláris és skizofréniája van. Az alváshoz is gyógyszert szed.

Az ügyvéd megkérdezte: „A melleit nézte?"

„Nem, a haját néztem. Nem szexuálisan néztem őt.” - válaszolta az Aspergeres férfi.

Forrás: Mirror

Szólj hozzá

Bíróság