2017. dec 24.

A sztárpár ma nem állít karácsonyfát autista ikreinek

írta: Márti+Robi
A sztárpár ma nem állít karácsonyfát autista ikreinek

Idén februárban autizmussal diagnosztizálták az angol celeb házaspár négyéves ikreit. Paddy McGuinness, híres humorista és felesége, Christine – aki Miss Liverpool volt – júliusban hozta nyilvánosságra Leo és Penelope vizsgálati eredményeit.

470fef8e00000578-0-image-a-46_1512605164256.jpgPaddy McGuinness és felesége, Christine

"Nekünk most a kevesebb az több. A tavalyi karácsonyuk szörnyű volt – mondja az apuka, ezért az idén nem állítanak fát.
Amióta tudják ikreik furcsa viselkedésének az okát, azóta „autizmus tudatossággal felvértezve” állnak mindenhez.

470d30cd00000578-0-image-m-45_1512604886964.jpg

Boldog és varázslatos ünnepi hangulatot akarnak, ezért csak ennyi díszítést kap az otthonuk: Apa, Anya, Leo, Penelope, Felicity

"Az elmúlt év karácsonya volt a legfelkavaróbb, amit eddig megéltünk. A karácsony teljesen megváltoztatta az ikrek viselkedését. Rendkívül idegesek és nyugtalanok voltak. A fa, a fények, a díszek, a zenék. Túl sok volt. Elég ijesztő volt a gyerekeinknek, akik alig beszéltek és nem értettek semmit az egészből.
Mindkettő csak átment a karácsonyi ajándékokon. Teljesen lesújtott, hogy nem olyan izgalommal keltek fel és rohantak le a lépcsőn, mint általában a gyerekek. Fogalmam sem volt még akkor az autizmusról. Biztos vagyok benne, hogy ebben az évben boldog karácsonyunk lesz. Sokkal kevesebb dekorációval. A kevesebb most több a gyerekeinknek - mondja az anyuka.

"Soha nem engedem, hogy a férjem vagy a gyermekeim lássák, ha sírok, mert az nem segít egyiknek sem. Három gyermekünk született három és fél év alatt. Örültünk, hogy folytattuk. Amint terhes lettem tudtam, hogy ez az az élet, amire mindig is vágytam, nagy családról álmodtam, anya akartam lenni.

Az ikrek három éves korukig nem beszéltek, lábujjhegyen jártak, nem szocializálódtak, folyton csak harcoltak a többi gyerekkel.
"Ez a legszívszorítóbb, mert ez az a valami, amit a legjobban szeretnél a gyermekednek, hogy barátokat szerezzen.

When life turns upside down � #StyleItOut

Christine McGuinness (@mrscmcguinness) által megosztott bejegyzés,

Az anyuka.

"A veszteség érzésére gondolsz, amikor gyermeked autizmus diagnózist kap. A dolgok, amiket beterveztél, amikre gondolsz, hogy jó volna megtenni, elmenni hétvégére a víziparkba Butlins-ba, vagy Blackpool-ba vagy kirándulni eltűnnek. Akkor realizálódik benned, hogy lehet ezek nem fognak megtörténni úgy, mint korábban.
Erre gondoltam először. De most, miután már rengeteget kutattam, és nagyon sok mindent tudok az autizmusról, teljesen megbizonyosodtam arról, hogy én vagyok a legjobb anya kettőjüknek. Tudom, hogy én meg tudom adni nekik a szép életet. Tudom, hogy sokat kell terveznem, kutatnom és alaposan kell felkészítenem az ikreket.

Christine szemmel tartja legkisebb lányát, figyeli a korai jeleket, mert neki is lehet autizmusa.

42d17b7e00000578-4743556-image-a-30_1501403971316.jpg
"Nyitva tartom a szemem és figyelem a legapróbb dolgokat is. A korai beavatkozás kulcsfontosságú és ez így van teljesen rendben. Ha a tíz hónapos Felicitynek is autizmusa van, akkor ő is meg fogja kapni a megfelelő segítséget.

Forrás: DailyMail

Szép karácsonyt kívánunk! Márti és Robi

Szólj hozzá

Karácsony