2017. nov 20.

Kinek joga megítélni egy anyát, aki az utcán, pórázon húzza autista gyermekét?

írta: Márti+Robi
Kinek joga megítélni egy anyát, aki az utcán, pórázon húzza autista gyermekét?

Korábbi posztunkban egy tanár a földön húzta be az udvarról az osztályba az autista kisdiákot. Rengeteg negatív kommentet kapott autista gyermeket nevelő anyukáktól. Hogyan ítélkeznek, ha egy édesanya csinálja ugyanazt?

„Amit én a videón csinálok az az egyetlen módja, hogy megmozdítsam őt. Mindig ezt csinálja, és nem fog felállni és nem engedi, hogy felvegyem. Csak a földre esik, mint egy zsák krumpli.

Az emberek rossz anyának hisznek, pedig nem vagyok rossz anya. Először kérdezniük kellene, aztán ítélkezni. Csak két hölgy jött oda hozzám és annyit mondtam, hogy a fiam normális, csak autizmusa van."

A gyermekét egyedül nevelő 31 éves anya elmondta, hogy fiát két évesen diagnosztizálták autizmussal és nagyon nehezen viseli el a tömeget.

"Nagyon ritkán mozdulok ki, mert fiamnak dühkitörései vannak. Nem szereti a tömeget és bármikor, amikor kihozom ezt műveli. Az emberek nem értik meg milyen nehéz egy autista gyermekkel, különösen akik ilyen erősek. Nekem jön és leüt engem, de ő azt nem tudja, hogy azzal bánt engem. Ugyanezt csinálja a barátaival is. Ez nagyon stresszes helyzet."

child.jpg

"Ő nem egy rossz gyerek, csak autizmusa van, de nagyon szeretni való. És az emberek úgy néznek rám, mintha valami baj lenne vele. Pórázt teszek rá, mert nem érzi a veszélyt. Én minden tőlem telhetőt megteszek és az emberek, akik ismernek, azok tudják, hogy jó anya vagyok. Az embereknek előbb kérdezniük kellene, mint ítélkezniük."

 

Forrás: Mirror

Szólj hozzá

Oktatás Top